Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2013 09:06 - ПЪТЕН ЗНАК Е ЛЮБОВТА!!!
Автор: peeva1950 Категория: Хоби   
Прочетен: 1223 Коментари: 0 Гласове:
1



image

 

 

ПЪТЕН ЗНАК Е ЛЮБОВТА!

 

На милия ми съпруг НАСКО

автор: Петранка ТОДОРОВА

Аз те срещнах край морето,

красавец наперен и млад!

Над нас синееше небето,

а бризите навяваха хлад…

 

Когато седнахме в кафето

в очите с весели искрички,

ти благодари от МВР-то,

на най-чаровната от всички…

 

Признавам бях поласкана,

от магнетичната ти осанка.

Харесах много капитана,

там под „Чадъра” на сянка!

 

В разцвета на младостта си

се поразговорихме приятно!

А после всеки у дома си,

деца, семейство, понятно…

 

Признавам си, че ми хареса,

огънчето в очите ти кадифе.

За миг по тебе се заплеснах…

Беше елексир твоето кафе!

 

Въртя ни колелото на живота

остана сам, аз също бях сама…

Приех битието, естеството

да ти погостувам и у дома…

 

Бе чувство ново и различно

блеснаха предишните искри!

Когато нежно и романтично

един ден отново ти ме откри!

 

Търсеше някаква колежка

със същото име под пагон!

Аз ти казах –имате грешка

с любезен и лиричен тон!

 

Ти сподели, че ще се жениш

за една приятелка от сайта…

У мен възникна напрежение

със скорост от стотина байта!

 

Щастие, уж, ти пожелавах,

ала в мен бурята забушува!

Да те желая аз продължавах

с мисълта - дали си струва?!

 

Ти каза, ше заминеш с нея

през септември на морето!

Представях си там на кея,

че се целуваме под небето…

 

Ала по волята на съдбата,

за кратко тя се преобърна…

и продължаваме нататък,

ти ме целуна и прегърна!

 

Казах „Да” не съжалявам!

Напук природните закони!

Младееш, аз не остарявам…

Гледаме морето от балкона!

 

С теб се целуваме на плажа,

както повечето пуберитети!

Обичам те! Пак ще ти кажа!

Нека Любовта да ни свети!

 

Нали от срещата съдбовна,

започна нашия нов роман!

Връзката ни е и духовна

и всичко друго е по план…

 

Аз съм си малко себична!

Ти си малко по-припрян!

Това не пречи да се обичаме,

че сме заедно по Божи план!

 

Бъди какъвто си! Аз казах!

Бъди каквато си! -отвърна!

Готвенето си сега зарязах

и дойдох да те прегърна!

 

С целувка сутрин ни е чая

с любовта ни е подсладен!

А вечер двамата си знаем…

Целувам теб! Целуваш мен…

 

Дано така да продължава

живота древен хроникьор!

На внуците пример дава

за неординарен кръгозор!

 

Да се обичаме не е късно!

Не зависи и от възрастта!

Магистрала околовръстна,

с ясен пътен знак Любовта!

image




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: peeva1950
Категория: Хоби
Прочетен: 1364688
Постинги: 576
Коментари: 319
Гласове: 483
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930