Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2016 22:10 - Пишман поетеса
Автор: slavetoandreeva Категория: Забавление   
Прочетен: 485 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ама и аз съм една пишман поетеса...
локуми разтачам и козунаци меся.
Манджата зарязах да ври на котлона,
докато припкам с метлата по балкона.
Мета и забърсвам-нямам умора,
смаях даже преминаващите хора.
Така като ме гледат с тази метла
какво ли си викат: "Ще я яхне сега!"
От срам набързо се прибрах.
Ей, хич ме няма, полудях.
Прахосмукачката хванах чевръсто аз,
а котката хукна, кат болна от бяс.
Два часа се мъча да я извадя-
нахакала се в кюшето под дивана.
Зарязах я там много набърже,
на номерата ми вече не ще да се върже.
Тръгнах из хола да довърша шетнята
с електронна цигара натикана в устата.
Праха забърсах, цветята полях...
Въй! Манджата кипна! Пак къде се заблях?
Ха чисти сега, да ти дойде акъла!
От яд докопах някак си сатъра
и свежата салата направих дроб-сърма.
От нерви като нищо ще ревна ей сега.
Мъжо след малко ще се прибере,
погледне ли ме-жива ще ме одере...
Приличам досущ на Пепеляшка,
с таз разлика, че тя не носи прашка.
Вместо да съм на вид като принцеса,
приличам на пишман готвачка-поетеса.
По сто неща в минута искам да направя
та чак не мога вече да се трая...
На мъж попаднах - един на милион,
а в моята глава - поезия с бульон.
Я да се взема малко в ръце
и да си гушна мъжа от сърце!
Проект "Готвачка-поетеса" замразявам,
а утре...пак с него продължавам.
image



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slavetoandreeva
Категория: Забавление
Прочетен: 21010
Постинги: 53
Коментари: 2
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031