Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2017 21:01 - може би...https://youtu.be/GYtfmzNP664
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1930 Коментари: 7 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


          Прометей ,намери ме случайно ..
          стана  бързо и фатално..
          Той в миг превърна в клада 
          моето младо тяло...
          и запрати ме без срам и милост ..    
          гола, боса и покорна,онемяла на леглото.

          Toй сърцето ми докосна с устни топли,
          и понесе ме на ръце ,криле могъщи... 
          Бурно, властно  под небето от коприна, 
          върху мен любовно Прометей се  срина,
          и моят  страх в тих екстаз премина.

          Като древен Бог неземен и митичен,  
          мойта кръв в лава той обърна,
          и във  птичка волна ме превърна ,
           и там завинаги  в душата ми, една
           любов съдбовна радостно покълна...

          Как  така  без  капка  милост ,
          Той разкъса  на парчета този пъзел,
          сбъркан,като плахото ми женско его,
          и обърка мислите ми тъй безредно?

          Чуй ме Прометей,
          ти си Алхимик велик!
          щом  превърна мойто  ДНК  
          в огнена спирала , и сега доволна
          презадоволена, аз се къпя в 
          лоното на твоята слава ...
              
          Слава ! Слава ! Слава !!

          Джули Невеърленд,
          Colonia - 2015



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - имах 25г брак, по-скоро съюз, изпълнен с тежки /кармични/ уроци
18.12.2017 21:39
„Бракът наистина изисква много маневри.“ – „Менсфийлд парк“ (1814)

имаше и любов, и страст,
и похот, и възход,
и гордост и преразсъдъци..
и мъка, и Блажени дни..
наказание и..прошки, много прошки, 777..
и това неимоверно много ме кали..
понякога се надявам, че пак ще бъдем заедно..
никога не казах на моя съпруг, че го обичам,
а, трябваше, Той беше..Истинският, и ме обичаше ..истински..
като жена, майка, сестра, съпруга ,Любима,партньорка...
и необходимата грешна Проклетия...
как се забравя ..това...
кажете вие...
цитирай
2. stih - Джули!
19.12.2017 02:40
За мен този стих е сакрална изповед и безкрайна благодарност към човека, който ти е дал обич.
Благословена да е вашата Коледа!
цитирай
3. troina - :))
19.12.2017 07:09
мдаа, точно така..
Благодаря ти, Ели,мила
раздавай щедро твоята магия..
имаш Благословия!
Бог с теб..
Юлия
цитирай
4. litatru - Здравей, Милейди,
19.12.2017 13:34
стиховете ти са страстни като буря, т.е. - също като теб! :)
Не харесвам заспалите.
С о... уважение - Литатру!
П. п.: От здраве и щастие да не се отървеш! Литатру
цитирай
5. milady - добре дошла,лити, многоо мило..
19.12.2017 13:49
Благодаря ти за хубавите пожелания,
много радост,щастливи мигове,и вдъхновение
ти пожелавам и аз..
моята муза е капризна, но щом реши, е..неудържима
блог бг, е като Океан,или плуваш, или потъваш, или..изчезваш..
усмивки и хубаво настроение от мен..
цитирай
6. nalia - Всичко това е бракът, Юле,
19.12.2017 16:25
нови обувки, трябва време и търпение, докато ги разтъпчеш, станат удобни и спрат да убиват:)
Съпругът ти е знаел, че го обичаш. Дарила си го с двама сина, в които виждаш неговите черти и така пак сте заедно, миличка!
цитирай
7. milady - Налиа, благодаря ти за разбирането,мила моя/ти си специална за мен, Жена с характер,сила,и Любов!
19.12.2017 20:48
nalia написа:
нови обувки, трябва време и търпение, докато ги разтъпчеш, станат удобни и спрат да убиват:)
Съпругът ти е знаел, че го обичаш. Дарила си го с двама сина, в които виждаш неговите черти и така пак сте заедно, миличка!


Весели празници, и многоо щастие в твоя дом ти желая!
обичам те,прегръдка!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262669
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол