Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2018 21:16 - МОЯТА ИЗПОВЕД - ПО ПЪТЯ НА ОТКРОВЕНИЕТО!
Автор: urpa4a Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1044 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.03.2018 21:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Изминаха месеци от последният път.
Път, който се запомни с празнотата, която усетих, че ми даде тогава.
Бях разбрал, че това е краят. Бях разбрал уроците на това, да си се изхабил напразно.
Не съжалявах, определено, защото това щеше да ме довърши.
Стиснах зъби, за да мога да продължа "без" и да не се връщам назад.
Може би, както ми казваха, не беше "кой знае, каква работа,да се спреш".
Свято божие послание - в съня се появяваше и наяве ме засърбяваше, но ми беше ясно, то просто НЕ СТАВАШЕ, а само дяволито ме изпитаваше!
Викове и гласове, изпълваха съзнанието, но бяха далечни и все повече се отдалечаваха.
Изселих се от веселбата, от хората, от същността си, за да се изправя на собствените си крака. Нямаше как, защото видях достатъчно, за да знам, че това не беше вече невинна детска игра.
Прекалено много се бяхме вглъбили, че винаги можем и да сме по-добре, стига да имаше, да ама - НЕ! НИКОГА НЕ СТИГАШЕ!
Проклинаха в неразбиране, заклеймиха в защитение, не вдявайки, защо бе взето и това решение.
За всичко си има причина, но то е комплексно, не е единствено и никак не е много лично щение.
Отговорите дава ти, ала здравето похабява ти.
Истината винаги е скрита в писмото и междуредието в съдържанието.

СЛОГЪН: СПРИ ПОРОКА, НАМЕРИ ПОСОКА И ОЦЕНИ ЖИВОТА!









Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 360962
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031