Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2016 07:26 - БУДНО
Автор: jovi4 Категория: Изкуство   
Прочетен: 646 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 01.11.2016 07:27


----------------
   Тази вечер някои от нас ще помолят:    - Събуди ме утре, да не се успя!    Майка ми правеше това без да я моля за да не закъснея за училище. Не че бях сънливец, но така, за всеки случай: разсънване, измиване, приготвяне...    В казармата ме будеха за да застъпя на пост. После аз будех, щото ми сложиха нашивки. Там видях какво е да си почти буден! Толкова е "буден" събуденият, че може да те разстреля с автомата съвсем без да иска! И досега не обичам да будя човек от сън, особено с оръжие през врата!    Та, някои от нас се будят постоянно през нощта. Кой преял, кой препил, кой (съвестта му не е чиста) от притеснение, кой от скочилата върху него котка....    Но така или иначе, ако не се случи онова, Неизвестното,Неочакваното - всички се будим! И ако пък на календара е цъфнала датата 01.11.201... тогава работата е съвсем друга, съвсем за друго "будене" иде реч.    Тогава у будния човек се събуждат спомени от прочетено, видяно , разказано... От нещо, което е образувало достолепни гънки в Сивото. Нещо започнало още в детството с Паисиевата история,със Софрониевото житие и страдания, със стихотворенията на Ботев, Вапцаров, Вазов... Все хора, които са будили и трябва да продължават да будят, а не да чуваме, че някои "заспали" министерци им се иска да приспиват детските главици!

   Мария, написа, аз почетох, цитат:    "Оф, айде спрете се с тези Хелоуини, всеки втори пост е свързан с празник, който дори не е български. Докога ще подражаваме на други народи? Защо един пост не виждам за утрешния празник? Като толкова се радвате на чуждите празници и забравяте нашите - ми хайде Терминал 1....Пфффффффф......."
* * * * *    "И нека днес сведем глави пред хората, отдали живота си на духовното израстване на нашата нация. Израстване, толкова брутално потъпквано последното десетилетие. Да са живи и здрави българските учители, на които поверяваме децата си, и на чиито плещи пада отговорната задача в това деградирало общество да ги научат, че националните ни герои и духовни дейци се казват Паисий Хилендарски, Васил Левски, Георги Раковски и Иван Вазов, а не Мишо Шамара, Андреа и "Тризначките от Биг Брадър".    Честит Ден на народните будители!"
* * * * *    Тя е умна жена, тя иска да събуди трите си дъщерички и всъщност тя се явява един БУДИтел!Накрая, искам да поздравя с този Ден на българските будители моите колеги от Библиото. Те са будни хора и го заслужават.Най - вече с усърдието и вниманието, с което поддържат БУДИмостта!    Честит празник, приятели! ---------- Йовича



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - Празника
01.11.2016 08:54
Честит празник, бати Йовчо!
Като видях аватара ти в потока на първа страница
и веднага - хоп да видя какво си споделил!
Да сме здрави да творим, да споделяме все така
мисли, чувства, преживявания. Много обичам
да се връщам назад в това ми блогче и да чета.
Виждам колко съм порастнала и променила
за тези 8 години в блог.бг! На тебе ти пожелавам
да си все така добър приятел и да имаме поводи
да си споделим още много нови музикални интересности!
Усмихнат първи ден на ноември!

Елито:)
цитирай
2. jovi4 - БУДНО
13.11.2016 09:09
Благодарско, Ели!
Както гледам: пишещите много, казващите - малко! ;)
Аз се приемам от "пишещите"! Хе-хе-е-!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jovi4
Категория: Други
Прочетен: 19384
Постинги: 29
Коментари: 5
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930