Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2013 22:22 - СЪРЦЕРАЗДИРАТЕЛЕН ТИП ИЗМАМА
Автор: peeva1950 Категория: Хоби   
Прочетен: 1798 Коментари: 0 Гласове:
2



СЪРЦЕРАЗДИРАТЕЛЕН ТИП ИЗМАМА

 

автор: Петранка МИЛЕВА

 

За втори път получавам пдобно послание…

Първият път от някакъв „уж” господин, че съм наследила голяма сума в долари, за което е необходимо да изпратя личните си данни и бля…, бля…, бля…

Отговорих на въпросния, след като ме е открил по фамилията ТОДОРОВА, че аз съм наследницата, да ми приведе наследството, чрез официалните представители на българската държава по тези въпроси. Те ще ме намерят на адрес и ще ми ги приведат по сметка.

 

Ако Вие си мислите, че до момента нещо получих по официален път – лъжете се!

Аз очевидно не се излъгах, че става въпрос за ИЗМАМНИЦИ, които стрелят напосоки, па където улучат да се докопат до личните данни на човека и да му създадат проблеми.

Нещо повече. Въпросният господин, очевидно разочарован от моя делови отговор, направи лапсус. Изпрати ми абсолютно същото писмо отново, с обръщение към друга фамилия…

Коментарът е излишен!!!

 

Поради невнимание, или от наивност, някои биха рискували да предоставят личните си данни и да загазят.

Всеки ден четем в пресата, как измамници баламосват предимно възрастни хора, с изобретателност, на която може да завиди, дори ОСТАП БЕНДЕР!

По тази причина, след като получих новия много по-сърцераздерателен опит за мошеничество, реших да го споделя с Вас.

 

Ето, оригиналния вариант:

Mrs.Angela Уилямс.

Skŭpi,

Tya e sŭs sŭlzi i stradaniya, che pisha tova pismo ot moya bolen
leglo v bolnitsata v Akra, Gana. Moeto ime e Mrs.Angela Uilyams,
vdovitsa na pokoĭniya g-n Mokhamed Uilyams, bivsh sobstvenik na neft i gaz
LOGISTICS LTD v Benin republika. Az sŭm na 62 godini, stradashti ot
rak na gŭrdata. Ot vsichki pokazaniya, koito e sŭstoyanieto mi
vloshava i tova e ochevidno, che nyama da zhivee poveche ot 3 mesetsa
spored moite lekari. Tumori sa se vloshili v
kritichen etap. Az ne iskam da me sŭzhalyava, no imam nuzhda ot vasheto doverie. Moĭ
pokoen sŭprug e pochinal prez dekemvri 2005 g. v samoletna katastrofa v Benin.

Prez perioda na braka ni, nie ne mozhe da proizvede vsyako dete. Moĭ
pokoen sŭprug e bil bogat i sled smŭrtta mu, che sŭm nasledila tsyaloto mu
biznes i bogat·stvo. Lekaryat me posŭvetva, che nyama da zhivee
dŭlgo, taka che sŭm sega sŭznanieto mi da se razprostranyava bogat·stvoto si za blagotvoritelnost i
milost raboti v Afrika, Aziya, Amerika i Evropa. Sŭzhalyavam, ako ste
smuten ot poshtata mi. Otkrikh vashiya e-meĭl adres onlaĭn sluchaĭno
predi poveche ot mesets. Az se molikh i se moli Bog da mi otkriva, ako shte
mozhe da se razchita da se vidi i da se upotrebyava pri poslednata mi volya. Priznatsite
prezhivyakh me ubedi, i az reshikhme da se svŭrzhem s vas. No ako
po nyakakva prichina li, che tazi poshta ofanziva, mozhete da go ignorirate i da
molya, priemete moite izvineniya.

Ako ste gotovi da mi pomogne, molya da mi izpratite pŭlnoto si ime, adres,
telefonen nomer, vŭzrast, imeĭl adres i kopie ot pasporta si
pravilna identifikatsiya.

Pokoĭniyat mi sŭprug e petrolen magnat. Toĭ ima prava vŭrkhu mineralni nakhodishta
Afrika. Toĭ ostavil sumata ot US $ 8, 000, 000, 00 dolara samo, koito toĭ
depozit s banka v Gana. Imam nuzhda ot vashata pomosht, za da se vzemat, i
razpredelya tezi sredstva za blagotvoritelni raboti i nuzhdaeshtite se domove, kakto kazakh po-gore
taka che kogato umra, dushata mi shte pochiva v mir znae parite sluzhi
tsel, vmesto da bŭdat otchuzhdeni ot pravitelstvoto (korumpirani
polititsi) pri smŭrtta mi, zashtoto az nyamam detsa, koito shte
nasledyavat, i polozhitelno izpolzvat pari.

Sredstva i distributsiya shte bŭde iztsyalo na vasha pretsenka i kontrol,
Nadyavam se Bog da vi dava mŭdrost, za da se dokosnat mnogo zhivot s moya
shtedrost (tova e osnovnata mi grizha) Mezhdu drugoto 20% ot tozi fond shte bŭde
za otdelenoto vreme i usiliya, a 80% otivat izklyuchitelno za blagotvoritelnost. V Bozhiyata
ime az vi molya da se vŭrnesh pri men skoro. Tuk e moyat lichen
elektronna poshta; mrsangelawilliams1@gmail.com

Blagodarya i Bog da vi blagoslovi.
Mrs.Angela Uilyams.

 

Посланието е написано на развален български език, вероятно, поради ограничения запас от български думи в гугъл или някой друг преводач и на латиница.

По тази причина си направих труда да го напиша на кирилица и пооправя инфантилно-получия се словоред.

Дали въпросната госпожа АНДЖЕЛА УЙЛЯМС, ако това  е истинското име на измамницата е действително с това име?

Дали е от република Бенин, Бог знае.

 

Моят пооформен "превод" гласи:

 

Скъпа,

Със сълзи на очи и големи страдания пиша това писмо. Болна съм и на легло в болницата в Акра, Гана. Моето име е Mrs.Angela Уилямс, вдовица на покойния г-н Мохамед Уилямс, бивш собственик на нефт и газ LOGISTICS LTD в република Бенин. Аз съм на 62 години, страдаща от рак на гърдата. Всички лекарски показания, показват, че състоянието ми се влошава. Очевидно,  няма да доживеа повече от 3 месеца според моите лекари. Туморите са се влошили в критичен етап. Аз не искам да ме съжалявате, но имам нужда от вашето доверие. Моят покоен съпруг почина през декември 2005 г. в самолетна катастрофа в Бенин.

През периода на брака ни, ние не можахме да създадем свое дете. Моят
покоен съпруг е  богат и след смъртта му, аз съм наследница на цялото му ъимущество,
бизнес и богатство. Лекарят ме посъветва, след като   няма изгледи да живея
дълго, най-добре е да се разпоредя с наследството си. В съзнанието ми се оформи мисълта да завещая богатството си  за благотворителност и в помощ на хора, живеещи  в Африка, Азия, Америка и Европа.

 

Съжалявам, ако сте смутен, от писмото ми. Открих вашия е-мейл адрес онлайн случайно преди повече от месец. Аз се молих и  Бог да ми открие, възможността да се употреби наследството ми и това е моята последна воля. Попадайки на Вас, съм убедена, че на Вас може да се разчита да я изпълните. След това, което установих и това, което преживях, съм убедена, че мога да се свържа с Вас.

 

Но, ако по някаква причина, това писмо  Ви притесняна, можете да го игнорирате, за което поднасям своите извинения.

Ако сте готови да ми помогнете, моля да ми изпратите пълното си име, адрес,
телефонен номер, възраст, имейл адрес и копие от паспорта си за правилна идентификация.

Покойният ми съпруг бе петролен магнат. Той  притежава права върху минерални находища в Африка. Освен това ми остави сумата от US $ 8, 000, 000, 00 долара, които се намират на, депозит в банка в Гана.

Имам нужда от вашата помощ, за да се вземат, и разпределят тези средства за благотворителни работи на нуждаещите се домове, както предложих по-горе
така че когато умра, душата ми ще почива в мир. Желая парите да послужат за благородна цел, вместо да останат в полза на държавата и правителството (корумпирани политици) които ще се разпореждат с тях след смъртта ми, защото аз нямам деца, които да ги наследят, и използват тези пари целесъобразно и за добри цели.

 
Средствата  и дистрибуцията ще бъдат изцяло предоставени на нуждаещите се по Ваша преценка и контрол. Надявам се Бог да ви дава мъдрост, за да се съгласите и приемете моята щедрост (това е основната ми грижа). Между другото 20% от този фонд ще бъде
за отделеното време и усилия, а 80% отиват изключително за благотворителност. В името на Бога и от мое име, аз ви моля да ми върнете отговор в най-скоро време.

 

 Моята лична електронна поща е

 

 mrsangelawilliams1@gmail.com


 Благодаря и Бог да ви благослови.
Mrs.Angela Уилямс.

        

На лов за наивници в ефирното прострнство твърде възможно сърераздирателната мис Анжела  да се докопа до авоарите на някой човек, ползвайки личните му данни за лично облагодетелстване. Между врпрочем, по-вероятното е това да е действаща престъпна група мошеници!

Направих си труда най-вежливо да отговоря, ето какво:

 

Уважаема госпожо Angela Уилямс,

Моите почитания и искрени съболезнования за кончината на Вашия съпруг, съчувствам Ви за Вашата болка и Ви благославям за Вашата състрадателност!

Благодаря Ви, че сте се насочили към България и лично към мен за Вашата благородна мисия – благотворителността.

Моята страна, включително и аз, се намираме в труден момент на икономическа и политическа криза, мизерия и бедност.

С радост бих приела Вашия жест на благотворителност към страната ми и към мен лично, единствено и само, чрез официалните процедурни изисквания за моята страна.

Моля, отправете посланието си към официалните власти в България.

В този момент, ние нямаме кабинет за управление.

Единствената действаща институция е Президенството.

 

Адрес:

 

РОСЕН ПЛЕВНЕЛИЕВ

ПРЕЗИДЕНТ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

СОФИЯ 1000

РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

 

Техническата операция по усвояването на Вашето благотворително дарение, ще бъде уредена от компетентните органи.

В случай, че отредите някаква минимална подкрепа за мен, лично, както съобщавате в писмото си, достатъчно е да посочите този сайт, чрез който Вие отправихте до мен Вашето съобщение и моите имена, където мога да получа уведомление от канцеларията на Президента за получаване на Вашето милосърдно дарение.

Господ-Бог да Ви дари с чудодейно изцеление, за Вашата благочестива, състрадателна и светла Душа за безкористната Ви помощ към страдащите, бедните и нуждаещите се от помощ и подкрепа хора и народи.

 

С най-сърдечни поздрави и благодарности: Петранка ТОДОРОВА

 

Може някои хора да се запитат.

Защо, след като нямам доверие на тази персона съм си губила времето да й пиша отговор?

Защо ли?

Защото рано или късно на подобни неадекватни писания и полуграмотни някой трябва, макар и по такъв деликатен начин да им даде да разберат, че тяхната кауза е КАУЗА-ПЕРДУТА!

 

 

Послеслов:

Тази случка датира от м. септември 2012 год.

 

На 8-ми март 2013 год. любезната Анджела ми написа следното:

 

 

If you are willing to help me, kindly send me your full name, address,
telephone number, age,Email address and a copy of your passport for
proper identification.

 

Преводача ми го превежда така:

 

Ако сте готови да ми помогне, моля да ми изпратите трите си имена, адрес,
телефонен номер, възраст, Email адрес и копие от паспорта си за
правилното идентифициране.

Едно си баба знае и едно си бае!

 

Не благоволих да отговоря на повтарящото се като латерна неадекватно искане, след моя обстоен и обстоятелствен и коректен отговор…

 

Ала…

Ето, че на 11 юли 2013 год.

Анжела, или група или каквото и там да е мошеническо ядро, отново се позаинтересува от мен. На същия сайт, под горецитираното изявление и липсата на какъвто и да е друг отговор от моя страна пристигна отново същото писмо.

 

Този път на оригинален английски език.

 

 

image

imageThursday 11 July 21:39 Dearest,

It is with tears and pains that I am writing this mail from my sick
bed in the hospital in Accra Ghana . My name is Mrs.Angela Williams, a
widow to late Mr. Mohammed Williams, former owner of PETROLEUM
AND GAS LOGISTICS LTD in Benin Republic . I am 62 years old,
suffering from cancer of the breast. From all indications my condition is
deteriorating and it"s obvious that I won"t live more than 3 months
according to my doctors. The tumors have deteriorated into the
critical stage. I don"t want you to pity me, but I need your trust. My
late husband died in December 2005 in a plane crash in Benin .

During the period of our marriage we couldn"t produce any child. My
late husband was wealthy and after his death, I inherited all his
business and wealth. The doctor has advised me that I will not live
long, so I have now made up my mind to spread my wealth to charity &
mercy works in Africa, Asia, America and Europe . Am sorry if you are
embarrassed by my mail. I found your e-mail address online by chance
over a month ago. I prayed & prayed for God to reveal to me if you"ll
could be relied upon to see to & administer to my last will. The signs
i experienced convinced me, and i have decided to contact you. But if
for any reason you find this mail offensive, you can ignore it and
please accept my apology.

If you are willing to help me, kindly send me your full name, address,
telephone number, age,Email address and a copy of your passport for
proper identification.

My late husband was an Oil tycoon. He has mineral rights all over
Africa . He left the sum of US$8, 000, 000, 00 Dollars only, which he
deposit with a bank in Ghana . I need your help to take-in, &
distribute this funds to charity works & needy homes as i stated above
so that when I die my soul will rest in peace knowing the money served
a purpose rather than being expropriated by the government(corrupt
politicians) at my death because i don"t have children that will
inherit,& positively utilize money instead.

The funds& distribution will be entirely at your discretion and control,
I hope God gives you the wisdom to touch very many lives with my
generosity (this is my main concern)By the way 20% of this fund will be
for your time and effort, while 80% goes EXCLUSIVELY to charity. In God"s
name i beseech you to get back to me soon. Here is my private
email; mrsangelawilliams2@gmail.com

Thanks & God bless you.
Mrs.Angela Williams.

 

И така, историята се повтаря до безкрайност, като една скоропоговорка, която навремето в детските години баща ми разказваше, после аз на децата си, след това те своите деца:

 

Хей тамо лодка,

в лодката котка,

в котката мишка,

в мишката книжка

на книжката пише:

Хей тамо лодка,

в лодката котка,

в котката мишка,

в мишката книжка

на книжката пише:

Хей тамо лодка,

в лодката котка,

в котката мишка,

в мишката книжка

на книжката пише:

 

Докато рибката клъвне.

Забелязах, че има разлика само между имейл-адресите

 

За сравнение:

 

първият е:

mrsangelawilliams1@gmail.com

вторият е:

mrsangelawilliams2@gmail.com

Дали номерацията 1, след това 2, означава, че е втора поред акция със същия стар номер?

 

Дали, че ми се изпраща второ писмо, но това не е логично предположение.

 

Изводът е, че който и да е, които й да са, много методично използват възможностите на интернет, за да не си претоварват пощенските кутии, по-лесно да следят действията на зарибяваните и бързо да действат, когато рибката клъвне червейчето!!!

 

 

 





Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: peeva1950
Категория: Хоби
Прочетен: 1362801
Постинги: 576
Коментари: 319
Гласове: 483
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930