Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2013 22:52 - НАРОДЪТ ПРЕЦАКА ПОЛИТИЦИТЕ - АМ-БЛОК!!!
Автор: peeva1950 Категория: Хоби   
Прочетен: 1023 Коментари: 0 Гласове:
0



 

НАРОДЪТ ПРЕЦАКА ПОЛИТИЦИТЕ В БЪЛГАРИЯ АМ-БЛОК!!!

 

БАТ-БОЙКО НИ ОСТАВИ ПОСЛЕДЕН ЗАВЕТ, ПРЕДИ УВОЛНИТЕЛНИЯ БИЛЕТ

-ВРЪЩАМ НА НАРОДА МАНДАТА!!!

(-АЗ НЯМА ДА УПРАВЛЯВАМ В КРЪВ...)

 

ДА, БЕ ДА!

СЛЕД КАТО КРЪВТА СЕ ПРОЛЯ...

КАКВО ВРЪЩАШ АТИМАФИОТЕ И ПАТРИОТЕ?!

-ЕДНО НИЩО!

 

Дълго..., дълго...се наслушвахме на старата песен на нов глас за тота-лит-арния комунизъм!!! Живяхме във въздушните замъци половин век, че..., и до ден-днешен!!!

Героят от приказката, която сам си измисли, окупирал се с всички власти, с какво е по-различен? Сега, когато рухнаха личните му въздушни замъци, най-нагло се подигра с народното недоволство!

 

Доколко му стигна решителността?

от:

-АЗ ще се боря ДОКРАЙ!!!

(в първите дни на протестите)

до:

-ВРЪЩАМ ВИ МАНДАТА!!!

(ден по-късно)


Държавата-това съм Аз!

С това ще остане в историята, Бащицата-Бойко!

Само, че абдикира безславно...

Такъв, или инакъв, човека направи, това, което можа.

Не за това ми е сега думата!

 

Аз съм една средно-статистическа гражданка.

Искам да кажа:

-Ти показа, че си по.мъдър от всичките ни политици, взети заедно, НАРОДЕ МОЙ!

Ниско ти се покланям.

Чуха се гласове на мастити политолози и социолози, че си незрял.

Опитаха се миропомазани госпожи да кажат, че си невежа. Едва ли си щял  да отдадеш почит на църковното събитие – избиране на патриарх, въпреки нееднозначното положение и в светата ни църква.

 

Показа, че си зрял.

Показа, че си богоугоден.

ТИ НАРОДЕ СТРАДА, НО НЕ ПАДНА НА КОЛЕНЕ!

БЛАГОСЛАВЯМ ТЕ ЗА ТВОЯТА СИЛА, ВОЛЯ И ВЕЛИЧИЕ!

ПОКАЗА, ЧЕ СИ МОЯ МИЛ, ОБИЧАН, ЕДИНСТВЕН И МЪДЪР БЪЛГАРСКИ НАРОД!!!

 

СЕГА ВЗЕМИ МАНДАТА И УПРАВЛЯВАЙ ТИ!!!

 

 

 





Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: peeva1950
Категория: Хоби
Прочетен: 1356441
Постинги: 576
Коментари: 319
Гласове: 483
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031