Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2012 00:31 - EДИН ОБИКНОВЕН РАЗКАЗ ЗА ЕДНА НЕОБИКНОВЕНА ЛЮБОВ
Автор: peeva1950 Категория: Хоби   
Прочетен: 1920 Коментари: 2 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Получих разрешение да публикувам в блога си този ПРЕКРАСЕН РАЗКАЗ,  посветен на моята скромна персона. Автор: Атанас ДИМИТРОВ Редактор: Петранка МИЛЕВА ШЕСТА ЧАСТ ЕДИН обикновен РАЗКАЗ за ЕДНА НЕОБИКНОВЕНА ЛЮБОВ!

imageот policai » 24 Ное 2012, 14:44

ПРОДЪЛЖЕНИЕ:

На следващия ден, опиянени от случилото се започнахме с Пипи да правиме планове,  кога ще се видиме, за да чуеме и двамата НА ЖИВО  това, което си казахме по Скайпа!

Аз предложих Рождество и Новата 2013-та година, да отпразнуваме заедно!

Пагане веднага се съгласи, като ми каза:

-Ти ще дойдеш в БУРГАС.

 

Като Човек с увреждания имам право на две безплатни пътувания с БДЖ всяка година, а за настоящата 2012 год. съм използвал само едно. Прецених, че тъкмо ще си използвам и второто безплатно пътуване за годината!

По Скайпа, Пипи ме запозна с Приятелката си – инж. Мариела (МАРЧЕТО), с която са работили заедно! Запозна ме и със Сестра си – бъдещата ми Балдъза ТОНИ и с нейното Внуче  ИВАИЛО!

 

Запознахме се и с Внучката й  Ивелина, която Пипи много обича и уважава. Веднага установих контакт с нея във Фейсбук – Ивелина Атанасова и оттогава редовно контактуваме. Когато тя разбра от Пипи, че сме решили да се събереме и да живееме на съпружески начала, много се зарадва и изпадна във възторг! Много се уважаваме с тази ни Внучка, а Аз съм Щастлив, че вече имам две Любими внучки ЙОАНА РОЗАЛИ в Мадрид и ИВЕЛИНА в Щутгарт!

 

Разказах на моите деца Митко и РОСИЦА за намеренията ни с Пипи да се съберем и да направим БЪДЕЩО СЕМЕЙСТВО. Те, също с радост и възторг одобриха това наше решение!

Скуката и самотните нощи отстъпиха място на общите ни близки и по-далечни цели. Всеки път обсъждахме по нещо ново, полезно и приятно, улесняващо и разнообразяващо  бъдещия ни съвместен живот!

С вдъхновение и ентусиазъм, Пипи посвещаваше прекрасни стихове на мен и на нашата необикновена любов…

 

А, Аз…по цели нощи не спях…

Обмислях  Голямата отговорност, която съм поел – за  Трети и Последен път да си създам Семейство и то какво семейство?

-Пръснато по цяла Европа!

ДЪЩЕРЯ НИ МАРИЯ, с Внучката Ивелина в Щутгарт, Германия;

Дъщеря НИ Росица със Зетя Пламен и Внуците НИ ЙОАНА РОЗАЛИ и Адриан в Мадрид, Испания!

-Синовете ни МИТКО и МИШО, внуците, които живеят тук, в България…и все пак:

-Трябва да мислиме за всички!

 

От съдбовната дата 6 октомври, която преобърна и свърза съдбите ни, ние с Пипи сме в денонощна връзка по Скайпа. Определихме датата на моето пътуване за Бургас 19 Декември и дори съставихме и менюто за Рождество и Нова година, както повеляват Християнските традиции:

 

  • БЪДНИ ВЕЧЕР задължително най-малко 7 постни ястия, КОЛЕДНАТА ПИТА с ПАРАТА, постна баница-зелник и сладка баница!
  • КОЛЕДА след приключилите коледни пости, богато разнообразие от пикантни мезета, червено вино, баница със сирене и естествено традиционните български СЪРМИ със зелеви листа, с много плодове и други специалитети!
  • В НОВОГОДИШНАТА НОЩ сме си запланували КАПАМА, традиционното блюдо, което Пипи приготвя, съдържащо, наденички, пилешки пържоли, свински пържоли, сърмички и кисело зеле, много сладки,  торта и най-важното БАНИЦАТА С КЪСМЕТИ!

 

Започнах трескава подготовка за Празниците на Душите НИ! Романтични изненади, музикални послания, специална празнична атракция…, нежности и емоции покрай елхата…, но… това са твърде лични интимни подробности…

 

Купих на Любимата ми Пипи Коледен подарък чудесен модел Мобилен телефон НОКИЯ, същия като моя и съм горд, че ще имаме еднакви телефони!

Вече се държим и разговаряме като Съпрузи:

(та ние, всъщност, макар и виртуално прекарваме почти всичкото си време заедно, за разлика от повечето съпружески двойки)!

 

Така неусетно заменихме думите „Мое”, „Твое” и т.н. …изразявайки се в контекста на общуването си с изразите Нашите деца, Нашите внуци, Нашите общи празници, Нашите бъдещи планове и намерения…

За пътуването ми за Бургас, за посрещането ми на автентичната като конструкция и като съоражение крайна бургаска гара, ще Ви разкажа след като пристигна в следващата СЕДМА ЧАСТ!

 

Очаквайте и предстоящите части на Разказа ми, за Първите ни дни  Съвместен живот, за първите ни споделени НА ЖИВО празници РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО И НОВАТА 2013  ГОДИНА!

 image

 Бургаската гара - външен изглед и откъм перона е много ценна за Нас с още нещо: в построяването й е взел участие дядото на Пипи - Тодор балканджия-строител от с. Гуглевци (на няколко километра от гр. Трявна - родното място и на майка й РАДА).





Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. policexpert - Скъпи,Читатели на Разказа,
25.11.2012 10:21
Продължението,ще напиша,след Пристигането ми в Бургас ! ОТ : http://www.policexpert.com/
цитирай
2. policexpert - Скъп Читатели на Разказа,
25.11.2012 10:26
Очаквайте и Епизода : Две Души,Празнуват Прязниците РОЖДЕСТВО и НОВАТА 2013 година ! ОТ : АВТОРА : http://www.policexpert.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: peeva1950
Категория: Хоби
Прочетен: 1361661
Постинги: 576
Коментари: 319
Гласове: 483
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930