Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2012 23:06 - ЕДИН ОБИКНОВЕН РАЗКАЗ ЗА ЕДНА НЕОБИКНОВЕНА ЛЮБОВ - ЧЕТВЪРТА ЧАСТ
Автор: peeva1950 Категория: Хоби   
Прочетен: 2009 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 15.11.2012 23:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Получих разрешение да публикувам в блога си този ПРЕКРАСЕН РАЗКАЗ,  посветен на моята скромна персона. Автор: Атанас ДИМИТРОВ Редактор: Петранка МИЛЕВА ЧЕТВЪРТА ЧАСТ Re: " ЕДИН обикновен РАЗКАЗ за ЕДНА НЕОБИКНОВЕНА ЛЮБОВ " !

imageот policai » 12 Ное 2012, 20:01

ПРОДЪЛЖЕНИЕ:
Тъй-като вече с Пипи бяхме на Мила и Мили започнахме ежедневни редовни контакти по "SKYPE "! Чувахме  се, виждахме се виртуално всяка вечер! Бърборихме си по Скайпа за всякакви неща, кой как е прекарал деня и какво ще прави утре. Започнах редовно при всеки Скайп сеанс да й изпращам Любимите ми Слайдове, които тя много харесваше и по тази причина направих една хитрост, с която ловях всеки Слайд, който се появи в Интернет пространството! Хитростта беше елементарна. Бях създал сигнал в GOOGLE и щом се появеше Слайдщоу, го получавах на моя Google E-mail адрес! На Пипи казвах, че съм сложил и тази вечер мрежите за ловене на Слайдове! Започнах редовно да я сънувам. Сънувах, че я целувам! Не смеех да й кажа, за тези мои сънища! Не знаех как ще реагира и каква ще е реакцията й. Една нощ се престраших и й изпратих за Лека нощ един Скайп екоминат с целувка и бях изненадан, удивен и във въсторг, че тя ми върна същата Скайп-е-чат фигурка! Реших, че на следващата нощ е дошъл момента да я поканя да дойде в София, хем да се видиме, хем да отиде на гости на братовчедка си… Предложих й, и тя за моя голяма изненада, се съгласи. Уговорихме се за един съботен ден! И ето ме в Щатския костюм, кафявия, с една тъмно червена роза, чакам на централна гара – София влака Бургас-София!

От вагона слезе Пипи. Беше облечена в черна разкроена пола и красива блузка на черни и червени ленти, по-средата със сребърна ламяна нишка! При срещата я прегърнах и целунах по бузата и за моя най-голяма изненада тя отвърна на целувката ми, като също ме целуна по бузата! Когато й подадох розата, която като голям неуметник държах заедно с бастуна със здравата си дясна ръка, тя едва чуто промълви:

-Много мило, мили Наско! Благодаря.   А прекрасните й зелени очи странно заблестяха! Носеше една спортна чанта която аз взех.  Отидохме и седнахме на една пейка в градинката в дясно от гарата! Запалихме по цигара и я попитах:

-Дай да видиме, какво ще правиме?

Тя ми каза, че желае да отидеме до моя апартамент, за да види компютъра и лаптопа ми, а утре сутринта рано ще иде да се види с братовчедка си...

С Трамвай № 7 пристигнахме на ЛЪВОВ МОСТ, а от там с автобус № 72 в Слатина (Моят квартал, ж. к. „Слатина”, бл. 28). По време на пътуването, бях я прегърнал нежно със здравата си – дясна  ръка! На моята спирка, ДО 48 СО, като слязохме от автобуса, обявих,че съм такъв домакин, че нищо нямам за вечеря в къщи. Тя ми каза да не се безпокоя, тъй-като в чантата й има 4 мекички със сиренце, при което и двамата, започнахме от душа да се смееме! Казах й, че в къщи имам бутилка испанско вино, но то трябва да се пие с хубаво мезе! На 100 метра от моя блок 28 има денонощен магазин и предложих да идеме в него, за да си купиме нещо за вечеря! Отидохме в магазина, където продавачите добре ме познаваха, та нали от тях, когато свърша парите, вземах ядене и цигари на вересия, а те ме записваха в тефтера!

В магазина казах:

- 400 гр. бекон, бутилка лимонада и кутия цигари „Кент!”

От магазина отидохме в моя апартамент № 60 в бл. 28.

На вратата й казах:

-Пипи, добре дошла в къщи, целунах я по бузата и влязохме.

Поради липса на дамски чехли, обу моите 42 номер и пак се смяхме.

Като влязохме в кухнята, чинийте-неизмити в мивката и Пипи, след един укорителен поглед, веднага се зае и ги изми. Подреди ги в шкафа, като си мърмореше:

-МЪЖКА ТИ РАБОТА!

В хола й показах компютъра и лаптопа и я помолих да нареже БЕКОНА И ДА ВЕЧЕРЯМЕ! Винаги съм имал запаси от храна в къщи! Сервирах на ниската маса в хола хляба,  поставих прибори, около 7-8 чаши. При мене поне чаши от всякакъв калибър в изобилие! Пипи наряза в кухнята бекона, сложи в чинията за гарнитура горчица, краставица и белен чесън. Сервира чинията, а аз само се въртях около масата!

След като се навечеряхме гледахме телевизия. БЪБРИХМЕ СИ ДО ПОЛУНОЩ и предложих да лягаме да спиме!

По време на вечерята попитах Пипи не желае ли да види нещо в София и тя ми каза, че може би иска да види маймунката в Зоологическата градина, при което отново много се смяхме!

С виното, вдигах при всяка чаша различни тостове: за Децата; ЗА Внуците; за нас и за каквото се сетим!

Казах й, че тя ще спи в Спалнята, на моето легло, а АЗ в кухнята  - на кушетката. Тя, веднага с една сериозна физиономия прие предложението ми!

От моя компютър се свърза с някаква нейна подруга в РУСИЯ И СЕ ПОХВАЛИ, ЧЕ Е В СОФИЯ при приятеля си!

След полунощ аз легнах в кухнята, а Пипи в спалнята! Въобще не можах да заспя. Само силната ми, желязна воля и самодисциплина, ме възпряха да не отида в спалнята! А…, така ми се искаше, да се целуваме като влюбени!

По време на вечерята си поговорихме за секса между мъжа и жената. Добре разбрах, че по-важното за нея е порива на Душите, а не, скорострелното сексуално удоволетворяване. Такава бърза сексуална процедура Пипи сравни с Ритник в корема!

Позаспал съм… Призори  сънувам сън, че правя секс с Пипи. Усетих, върховното райско  блаженство на сън…, с всичките произтичащи неудобства…, но пък ми беше толкова хубаво…  Душата ми ликуваше! Почувствах се подмладен, окрилен  като истински Властелин на света! Сутринта усетих, че Пипи влезе в кухнята, хванах ръката й и започнах да я целувам по ръката…Тя ме предупреди да престана с ръката й, защото й идва да  се метне при мене в кревата и…тогава, направо ще ме побърка… Аз се овладях и станах да закусваме! Закусихме и след това с едно такси отидохме в зоологическата градина.

Аз мислех да отидеме в ПИП-ШОУТО, а Пипи, нали си е Пипи, ми предложи да се поразходим до клетката на маймунката в ЗООПАРКА! Представих си, как, ще ми се смеят в понеделник секретарката ми Люси-Людмила Любомирова и началника ми Емо Рашев (Емил Стоянов Рашев – президент на НПС)!

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ…

image

 

http://www.bgmaps.com/link/2228DEDAC661DBAC66E737EDDF84359D

 Точното местонахождение на срещата – бл. 28, ж.к. „Слатина” – София.







Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. policexpert - Скъпи,Читатели на Разказа,
16.11.2012 16:52
Очаквайте в Скоро време,Продължението на Душевните Преживявания, на Policexpert и Пипи ! От : Автор: Атанас ДИМИТРОВ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: peeva1950
Категория: Хоби
Прочетен: 1361843
Постинги: 576
Коментари: 319
Гласове: 483
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930