Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2012 12:47 - СВЕТЪЛ СПОМЕН ЗА ДУШАТА
Автор: peeva1950 Категория: Хоби   
Прочетен: 1665 Коментари: 0 Гласове:
1



ТАЗИ СТРАНИЦА ПОСВЕЩАВАМ

НА МОЯ СЪПРУГ АНГЕЛ МИХАИЛОВ ТОДОРОВ

РОД. 28.10.1947 г. в гр. Бургас – починал на 27 май 1993 г.



image

НА 45 ТИ ОСТАНА

 

Ти вярваше в морето и звездите…

В милувките на морските вълни

целуващи по пясъка следите ни

Мое море, спомените ми върни!

 

Аз бях на седемнадесет години…

Общо ние - на тридесет и седем…

Усмихва ми се  лъч от миналото…

от върха на моите шест-десет-ем…

 

На четиридесет и пет ти остана…

В небесното море се скиташ сам…

Където някой ден пътя ще хвана…

Един ден всички се срещаме там…

 

В Поморие на мостчето в средата…

Целувахме се с теб по пълнолуние…

Времето, уви не е заличило следата…

Начертало в сърцата ни петолиние…

 

За теб Лунна соната свирят вълните

Бели чайки кресливо  им пригласят…

От трепкащите струни на душите,

вълните обичта никога не отнасят…

 

 image

БЯХМЕ МЛАДИ

 

Бяхме млади и зелени

на Регатата по кану-каяк

на езерото се влюби в мене

е…, и аз ти хвърлих мерак…

 

Започна одисеята във влака

на връщане Пловдив-Бургас…

Пред гарата ти ме почака,

огледалцето си счупих аз…

 

Зад нас се смееше отбора,

но среща ти ми определи…

На срещата доведе хора

с другарите си сподели…

 

Явно ме бяха одобрили,

приятелите ти най-добри.

Ех, колко вино сме изпили

с безброй мезета и софри…

 

Животът тръгна в коловоза

първо дъшеря и после син…

Ала странна метаморфоза,

уви, ни разпръсна до един...

 

Видя ти първата си внучка.

Точно две години след това

се случи фаталната случка,

пък може би така се отърва?!

 

Последва земен Ад ужасен

демократ-капитален строй...

Европа, уж, живот - неясен

с непредвидим още развой...

 

Къде душата ти се скита

там, където обитава сега

днес искам да ти честитя

с нескрита болка и с тъга...

image

ЗА ТЕБ

 

Една ракия ще изпия...

Една цигара ще запаля...

Воал от дим ще се вие

време е, денят преваля...

 

Свещичка ще ти запаля

да ти е светло на небето...

Снимката ни ще погаля

с въздишка на сърцето...

image


 

 





Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: peeva1950
Категория: Хоби
Прочетен: 1365026
Постинги: 576
Коментари: 319
Гласове: 483
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930