Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2012 04:09 - ФОРМУЛАТА НА УСПЕХА ДНЕС Е ДА СИ ДАДЕМ ШАНС!
Автор: peeva1950 Категория: Хоби   
Прочетен: 1507 Коментари: 1 Гласове:
2



ФОРМУЛАТА НА УСПЕХА ДНЕС Е ДА СИ ДАДЕМ ШАНС!

 

Човекът като мислеща форма на живот си е напълно самодостатъчен да създава в буквалния смисъл бъдещето си!

Тогава защо някои успяват, а някои не?

Логичен въпрос на който съществува простичък отговор!

Вселената: Демиург, Абсолюта, Логоса, Бог, Твореца, Всевишния – няма значение кой как нарича за себе си мирозданието непрекъснато ни дава възможност да подобрим качеството си на живот!

Някои хора приемат подаръците на съдбата, като действат на момента, когато възникне за тях дадена  възможност! Тогава вселената им предоставя следващата възможност, да преминат на по-високо ниво. Когато човека осъзнава и използва и втория си шанс, тогава започва интензивния му растеж!

По какво можем да познаем, че сме стъпили на по-горното стъпало?

Появяват се нови връзки;

Нови неочаквани финансови постъпления;

Нови сделки и…

Непредвидени неприятности от рода на повреди на колата, закъснения на автобуса, заболявания, нещастни случаи…

  

  

Това се случва, поради факта, че във вселената съществува такъв закон:

·       3% са хората, на които принадлежи всичко, които постигат поставените си цели, които постоянно растат! Те много работят, занимават се със своето развитие, бързо внедряват новите идеи;

·       7% са тези, които също се занимават със своето развитие, но те са по-бавни. При тях не им достигат сили и енергия, за да попаднат в тези 3%, но те действат!

·       90% са – останалата част от населението. Тях много хора ги наричат „наблюдатели!”

   Много ми харесват тези констатации. Те описват целия живот на човека с една дума.

Последните – наблюдателите – гледат красивия живот на другите хора, обсъждат светските хроники, сериалите.

Всички ние понякога сме били в числото на така наречените „наблюдатели!” Някои от нас са използвали предоставените им възможности от съдбата, а други са ги отложили за по-късно.

Аз самата заложих на втория вариант.

Не ми достигна смелост да използвам шанса си в първия…

Познавам и общувам с такъв близък за мен човек, който пожела да се занимава с бизнес, с личностен ръст, започна да действа, да променя себе си и живота си откъм по-добрата страна.

Хиляди пречки и проблеми заставаха на пътя му, но той не се предаваше! Аз вярвам в този човек! Той за мен е от първите 3%. Каза! Реши! Направи го! С цената на много лишения, жертви, пречки, дори подигравки от страна на околните! Не съжалявам, че бях до този човек в трудностите!

Уверена съм, че вече е настъпил момента на резултата!

Това е то – да използваш  шанса, даден от Вселената!

Според мен този човек се намира в момента на второто стъпало!

Никой от нас няма право да се намесва в такъв случай.

Вселената е дала втория шанс на човека! Негово право и негова работа е да го използва!

Силно се надявам да се справи!

Бидейки до този човек в етапите на израстването, аз също израствах. Учих много и се самоусъвършенствах. Обичайният кръг хора около мен ме упрекваха, че уж правя нещо, а насреща няма финансов еквивалент. Обкръжението ми ме заливаше с упреци, че си губя времето…

Аз не се предавах! Продължавах! Сигурна съм в правилната си самооценка! Възползвах се от възможността да попадна в 7-те процента на които вселената е дала шанс и са се възползвали от него! Усешам и очаквам следващото стъпало, следващия шанс от Вселената! Надявам се да не го пропусна!

Няма да изброявам повече примери, за да не обидя някои от обкръжаващите ме хора.

Ще отбележа, че 90-те процента ме упрекваха, че не следя сървайварите и култовите сериали, че съм се откъснала от истинския живот. Точно това бяха думите, казани в прав текст.

Не е необходимо да налагам, какъвто и да е извод. Изводът е направен от Вселената. Изборът е направен от тези хора. При тях винаги се появяваха конфликтни ситуации. Наблюдателите, наблюдаваха другите, но не и себе си. А аз, направих точно обратното.

Изменяйте се, излезте от зоната на мнимия си конфорт, не отлагайте поставянето на началото на „новия си живот” за утре, за следващия понеделник, или за първо число на следващия месец! За да не се окажете в числото на наблюдателите за цял живот, когато нищо всъщност не предприемате.

Утре, няма да настъпи никога, когато само отлагаме и наблюдаваме другите…

Появи ли се новата Ви възможност, използвайте я, внедрявайте я!

Дори да се провалите в нещо, Вие пак ще бъдете победител – в придобиването на нов опит!

Вселената дава шанс на всички хора!

Дайте си шанс и Вие!

 

 





Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Imate moite admiracii !!
03.01.2013 14:09
Mnogo shastie, radvam se na Takiva xora ,kato vas. :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: peeva1950
Категория: Хоби
Прочетен: 1364861
Постинги: 576
Коментари: 319
Гласове: 483
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930