Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2011 04:58 - КЪДЕ СИ ЛЮБОВ!
Автор: peeva1950 Категория: Хоби   
Прочетен: 4291 Коментари: 2 Гласове:
2



КЪДЕ СИ ЛЮБОВ?

за Нина

автор:
Петранка Милева

Колко е тихо...,само вълните не спят...
Нежна цигулка...бризът струните гали...
Как е притихнал, този опърничав свят...
Само душите стенат, уви...не заспали...

Тези души, прегърнали някого в мрака...
с едри сълзи неотронени някъде тичат...
Още не знаят,че някъде някой ги чака...
Тия души, страдат жадни да ги обичат...

Къде си Любов? Защо си избягала тихо,
Утро е. Ето мрака, съвсем се изнизва...
Златните звезди в морето се стопиха...
Луната пие бисерна пяна и се облизва...
image




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Госпожо, писали сте при Спароток ...
13.06.2011 11:30
Госпожо, писали сте при Спароток това:
"Не съм специалист в областта, но имам чувството, че почти цялата ни история е фалшифицирана. Едва ли сме толкова прост народ, колкото ни смятат някои "цивилизовани" капацитети?! Хвала Ви за задълбочения опит да представите историческите факти, които сте изследвали! Всички Вие, уважаеми колеги, които сте изказали своите тези, обединете се и напишете истинската ни история!!!"
.................................................
Много ми е чудно, като не сте специалист в областта, както сама казвате, как така разбрахте, че "цялата ни история е фалшифицирана" и, че лъжите на Спаро са истинската история!?!?!?
..........................................
Позволявам си да Ви попитам тези неща тук, защото Спаро Великия историк не публикува в коментарите си друго освен хвалби по негов адрес.
Моите коментари се оказват твърде неудобни за него и ги трие.
....................................
Надявам се, че Вие ще отговорите на въпросите ми.
Поздрави.
цитирай
2. peeva1950 - Благодаря Ви за отзива!
21.06.2011 23:57
Да, Госпожо, или Господине, аз съм писала, че не съм специалист, какво Ви смущава? Да не би да страдате от някакъв синдром на недоверие? Позволила съм си да назова историята ни така, поради многото противоречиви факти за някои исторически събития. Не съм си позволила да коментирам фактите, изнесени от този господин и не бих го направила, именно поради тази причина. Вие очевидно имате позиция, която с удоволствие, бих прочела, ако е изложена във Вашия блог. Да абсолютно сте права, или прав в едно, че ние българите от 21 век трудно бихме се обединили около една такава важна кауза да разбулим загадките около собствената си история. Едва ли създаването на подобно лоби от този господин, за когото говорите би имало някакъв смисъл. Не хвалбите, а истинските критични бележки са пътя към ИСТИНАТА. В случая, аз Ви благодаря двойно! Оказва се, че не съм попаднала на точното място, особено когато навярно доста наивно съм призовала колегите блогъри да се обединят и да напишат истинската история на България.
Поздрави и от мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: peeva1950
Категория: Хоби
Прочетен: 1362096
Постинги: 576
Коментари: 319
Гласове: 483
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930