Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2010 11:13 - ВА БАНК
Автор: peeva1950 Категория: Хоби   
Прочетен: 909 Коментари: 0 Гласове:
0



Животът... животът

тече си по ноти...

Понякога тъжно

се влачи животът...

Залива ни с мъка

с кал и помия...

с любови, разлъки

и залудо пием...

 

Когато ти се струва необратимпотокът от камъни, с който те обстрелват неуспехи и загуби, когато си обезкрилен и пред теб се затваря всяка врата...

 

Когато вятърните мелници те побеждават в неравната борба,

Не  се отчайвай, а потърси причините и в себе си!

 

Никъде не е казано, че винаги побеждава по-силния, дори в борбата на Доброто със Злото!

 

Твърде често даже съвсем простичките неща, са трудно разбираеми  на пръв поглед...

 

Когато животът играе ВА-БАНК с теб, човече, не се обезсърчавай!

 

Вгледай се в корените си, укрепи ги!

Вслушай се във вътрешния си глас!

Потърси причината в себе си!

 

Нека  наранената птичка на успеха в   неравната битка, с живота, завърши тази война с Мир!

 

Може да плачеш за потъналия кораб...

Или да бъдеш този, който пирува по време на чумата...

 

Едва ли ще ти помогнат носенето по инерция...просенето на милостиня..., или картечната канонада от упреци срещу всеки и срещу всичко!

 

Не искай прошка!

Не търси отмъщение, а потърси причината в себе си!

 

Не се надявай на божията милост, и не трябва да оплакваш съдбата си...

Всичко се случва, така, както е писано да се случи!  

 

Бог – не ни е нито спонсор, нито палач, нито пък на раздумка при мен и теб!

Мирът е – пътека, а времето лекуващ лекар...  

Останалото... ще намериш в себе си!!!

Аз не се сърдя на всичко и на всички!

Не се боя от ударите на съдбата, а от Бога се боя...

 

Когато чашата на търпението ни прелива, тогава душите и сърцата ни са покрусени...

Да, Бог ще ми помогне, между впрочем, но както е казано в библията – няма да вкара агънцата в кошарата, вместо мен!

Лошо... Много е лошо..., когато вратите пред мен се затварят!

Но, не падам духом!

Нали точно тогава пред мен се отварят други врати!

 

Никой и никога не ми е казвал, че пътят ми ще бъде лек!

Не ми се иска да бъда птица без крила!

Вятърните мелници побеждават, само, когато има вятър!

Истински вятър на промените, а не този театър на абсурда, този фарс, който се разиграва пред мен!

Никога не забравям, че изход винаги има!

Не отхвърлям и малката капчица вяра и чест!

Така е устроен светът! Животът ни е сцена!

Преминаваме през него играейки всеки своята роля!

Да! Много е тежък живота...Тежко се живее...

Точно затова трябва да преминеш през него като ТАНК и така да го изненадаш със своя ответен удар ВА-БАНК!

Улови силата на  пролетния вятър...

Перките на вятърната мелница върти!

Направи своя дебют в новия театър,

В който главния герой ще бъдеш ТИ!





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: peeva1950
Категория: Хоби
Прочетен: 1356462
Постинги: 576
Коментари: 319
Гласове: 483
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031